Glasblæsning udføres. 
Er startet op med glasblæsning af aluminium.

Kabinen har plads til mindre dele, såsom fælge, varioskjolde, blokke, bremsekalibere og lignende.

Ting som jeg glasblæser, SKAL være rensede for olie/snavs - ellers returneres tingene som de kom.
Glasblæser kun mod forudbetaling (og forudbetalt returporto) - eller pengene lagt i pakken.

Et gammelt Polini topstykke. Beskidt og irret.

Grønt af alger. 
Renset med Mineralsk Terpentin.

 

Ganske pænt, men ikke ret meget glans.
Pakningsfladen afdækket.
Så er låget klar til blive lukket.
Efter glasblæsning.

 

Ganske pænt, syntes jeg selv.
Tapen sidder stadig fint.

 

Et gammelt, beskidt standard topstykke.

 

Afrenset og klart til at blive blæst.

 

Et lille stykke afdækningstape sat på hjørnet.
Samme top (med tændrøret).
Glasblæst og igen sammenlignet med Polini-top.

 

Læg mærke til den "beskidte" plet, hvor tapen sad.
Der er en stor forskel

 

Lille blok-halvdel (Mc3 - NRG).
Stærkt irret i tæningssiden.

Venligst udlånt af "Mathias-Zip"

 

Afdækket og klar til at komme i kabinen.
Samme blok-halvdel efter blæsning. Glasmaterialet kan ikke fjerne alt, men det bliver væsentligt pænere.

 

 

 

 

Selve kabinen.

 

Fin plads til en Zip fælg.
Og med varioskjold fra Zip.